Konstigheter.

Kan väl börja med att HALLLÅ VAKNA.
Vad gör man när en inte lyssnar ? vad gör man när en människa tar och tror på sina egna lögner ? Om man säger en sak så lyssnar inte människan. Jag menar jag har talat sanning, och alla runt mig vet att jag har gjort det utom en fövirrad själ. jag önska att den människan fick se det jag har gjort eller sagt så hade människan fatta att det inte är så som den tror. utan som jag har sagt. jag fattar inte ens varför man kan tro det som den tror. gaah jag blir typ galen. för andra så har inte människan nåt med det att göra efter allt som har hänt. Jag vet att jag talar i gåtor eller inte säger det rakt ut men jag vill inte vara en som pekar men jag vet den rätte som läser detta fattar nog mycket väl vad det handlar om.
Jag orkar inte ens lägga mer tid på det här det är helt fuckt up. väx upp och vakna.

Annars då jodå det är rätt bra har jobbat o slitit, dock har det varit jävligt lugnt på jobbet. jag hatar när det inte händer nåt typ att man bara går o trampar på samma ställe. Men som sagt det är den här årstiden när det är lite mindre med kunder. förhoppningsvis så börjar det rulla igen.
Ne nu ska jag ut och göra en massa saker :P. på nya äventyr :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0