Söndagen 18-07-2010

Dags för en uppdatering...


Sitter här hemma vid köksbordet med svärmor, svärmor på andra sidan av bordet och jag på andra med varsin dator i högsta hugg. :). jag sitter och googlar om hur jag ska bygga en soffa själv. "gör det själv" det finns en rad med tips men jag tror jag har hittat just det jag letar efter och det som passar bäst in. Kommer bilder på det snart. Har även byggt klart golvet i källaren. Och nu på min semester blir det rivning av väggar, öppna upp huset lite. Så det ska även bli en trip till ikea och shoppa golv och kanske lite mattor. så som ni kanske hör är det fullrulle här med diverse saker :). Måste en sväng och handla mat ska försöka hitta på nåt super gott till i kväll :).  Ne nu blir det ut i trädgården och klippa gräset mm :P.

Hare gött :P

Mr P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0