Godmorgon!

Nu var det ett tagsen jag bloggade. Vad har hänt då ? jo började jobba på hardtech i måndags. i onsdags fyllde jag år blev hela 27 år. dock vart det inte så mycket firande den här dagen då jag jobba från 1400 till 2200 :) eller jo lite vart det i allafall var med kai och linnea på universitetet och parta på stuk mm. Hade riktigt skoj. sen torsdag hade jag familjen över på middag. Det vart hemmagjord rostbiff med potatisgratäng och en god sås. till efterrätt vart det en hedelig kaffe med glass :). Har även hjälpt min far med att hämta och fört en traktor till avan och sen kört en annan traktor hem, måste dock säga att det var lite små pirrigt att köra traktorn på färjan :) men det gick bra :). I natt har jag sovit svin bra fick en trevlig överraskning av L. där det ingick i svart tema. blev mäkta överraskad :). Ne nu ska jag gå o få mig lite frukost i magen :P.

Ikväll blir det rigga discoslutsteg och högtalare för beachparty. ska bjuda på mat och bad för vännernaslag på lördag :).

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0