1 dag ledigt.

Ja det är inte så ofta jag har uppdaterat.
Just nu sitter jag i bio rummet som jag har bökat med. Har gjort en egen soffa här nere och satt upp högtalare lite här och där. Är riktigt nöjd :). Erik var förbi idag och hälsade på, var riktigt trevligt. Annars så har jag skotern på rep får se hur det går. Har hundvecka nu så jobbar som en gris. Har hunnit varit till h-randa med Lotta mm. på måndag ska jag o klippa mig, kan säga att det är väl behövt. ser förjävligt ut, skäggig och lång hårig känns nästan som en lodis :s. Jo igår när jag kom hem från jobbet si så där kl 0000 så fick jag rensa ett avlopp som stockat igen i tvättstugan. men det gick bra när man vet vad man ska göra :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0